X

Szydlowski Design

Zapewniam Ci bezpośredni kontakt telefoniczny ze mną na każdym etapie procesu. Do swoich usług zaliczam kompleksowe wsparcie extra, czyli szkolenie online, abyś bezstresowo i samodzielnie zaczął prowadzić swój sklep internetowy czy aplikację.

Zalecam kontakt poprzez Whatapp

  • (+48) 577 952 723
Poprowadzę Twój Fanpage, Twitter, Instagram, Youtube.

Kampania w Social Media?

Social Media Marketing to bardzo popularna forma marketingu online, która wykorzystuje portale społecznościowe jako narzędzie reklamowe.

Dane zebrane przez Are Social pokazują, że przeciętny Polak na aktywność w Social Media poświęca średnio dwie godziny dziennie. 

Badania ukazują, iż nasza obecność w nich jest bardzo istotną częścią strategii marketingowych coraz większej liczby przedsiębiorstw.

Są to narzędzia dostępne dla wszystkich i umożliwiają dotarcie do pożądanej grupy docelowej. Teoretycznie takie porozumiewanie się możemy prowadzić samodzielnie jednak aby nasze działania były sprawne i skuteczne trzeba sporo wiedzy i znajomości narzędzi.

Optymalizacja

Pozycjonowanie

Kampanie Social Media

Widoczna reklama

Bezpłatna pomoc

Rola social mediów

Dla wielu korporacji Facebook czy Twitter jest głównym kanałem komunikacji i to właśnie dookoła nich zapoczątkowują one tworzenie własnej strategii marketingowej. Media społecznościowe zmieniły globalne podejście do marketingu jak i budowy marki firmowej również osobistej.

Firmy, które posiadają odpowiedni budżet mogą sobie pozwolić na zatrudnienie profesjonalnej agencji. Gorzej wygląda sytuacja mniej zasobnych przedsiębiorstw, gdzie bez możliwości skorzystania z pomocy fachowców już na samym początku pojawienia się w Social Media popełniają wiele błędów.

Pytanie jakie powinniśmy sobie zadać na samym początku to – czy nasza obecność w Social Media jest w jakikolwiek sposób uzasadniona? Jeżeli zamierzamy samodzielnie prowadzić swój profil – w jaki sposób zamierzamy się zaprezentować? Konieczne jest opracowanie strategii, bo zamieszczanie od czasu do czasu przypadkowych linków zostanie odebrane jako niechciany spam.

Zacznijmy od ustalenia, w którym z serwisów znajduje się pożądana przez nas grupa docelowa. Takie działanie śmiało możemy uznać jako jeden z głównych elementów naszej koncepcji. Nasuwa się kolejne pytanie – co chcemy osiągnąć dzięki naszej obecności w Social Mediach?

Udostępnianie linków do kolejnych produktów nie jest dobrym sposobem kiedy stosujemy opatrzone call to action i na pewno nie zwiększy to ilości odwiedzin na naszej stronie www. Social Media to przede wszystkim komunikacja tudzież budowanie aktywności. 

1236

+

Wypitych kaw conajmniej

10

+

Współpracujących regularnie firm

27

+

Zrealizowanych projektów w 48h!

900

+

Zrealizowanej bezpłatnej pomocy technicznej

Ciekawa treść i analiza efektów

Google Analytics.

Jeżeli już wiemy w jaki sposób chcemy prowadzić swój marketing online, oraz co dokładnie chcemy dzięki temu zyskać to należałoby przeanalizować w jaki sposób możemy zmierzyć efektywność naszych starań.

Niestety nawet duża liczba obserwujących, czy komentarzy na Facebooku nie koniecznie musi przenosić się na rzeczywistą sprzedaż, a liczbę odwiedzin na naszej stronie.

Nie zapewnia też, że nasza marka jest przychylnie postrzegana. Dobrze skonfigurowany Google Analytics pozwoli nam na mierzenie liczby przekierowań na naszą stronę, watro więc pomyśleć o takim rozwiązaniu.

Uwaga klienta.

Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać jest sam klient. Danie konsumentowi odpowiedniej uwagi, wartości ; takiej by miała jakiekolwiek znaczenie.

Klient musi widzieć powód by chcieć polubić i skomentować nasz profil jeżeli takiego uzasadnienia nie odnajdzie z całą pewnością tego nie zrobi.

Optymaliacja

Pozycjonowanie

Kampanie social media

Widoczna reklama

Bezpłatna pomoc

Współpraca

Dlaczego ja?

Gwarantuję ciekawą, niepospolitą oprawę graficzną – począwszy od zdjęć profilowych poprzez zdjęcia do postów, które będą zwracały uwagę i przykuwały wzrok. A także wszelkie dostosowane animacje, czy plakaty.

Dodatkowe reklamy w social mediach to nie tylko wzrost przychodu, ale zapamiętanie przez klienta naszej marki. Twoja strona www to Twoja wizytówka, o którą będę dbać. Reklamowanie produktów (np. poprzez Facebook Ads), bo przecież fanpage to nie tylko teksty i wizualizacja. 

Pamiętaj, ze social media to dynamicznie rozwijająca się gałąź marketingu, która dociera do naszego odbiorcy natychmiast i może być również dedykowana do określonej grupy lub do wszystkich odbiorców. Ciebie nie może w nich zabraknąć.