X

Szydlowski Design

Zapewniam Ci bezpośredni kontakt telefoniczny ze mną na każdym etapie procesu. Do swoich usług zaliczam kompleksowe wsparcie extra, czyli szkolenie online, abyś bezstresowo i samodzielnie zaczął prowadzić swój sklep internetowy czy aplikację.

Zalecam kontakt poprzez Whatapp

  • (+48) 577 952 723

Optymalizacja SEO

Zoptymalizuj swoją stronę by przygotować ją do pozycjonowania w wyszukiwarkach

Czym jest optymalizacja SEO ?

Optymalizacja stron internetowych jest to szereg czynności, dzięki czemu nasza witryna osiągnie jak najwyższe wyniki wyszukiwania w przeglądarce.

Obecnie internet jest najczęściej używanym narzędziem. Jednak nawet bardzo dobrze wykonana strona internetowa może nie wystarczyć, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Jednak sama strona www nie wystarczy, konieczne jest także zadbanie o to, by pojawiała się ona wysoko w wyszukiwarce Google, tak żeby klienci mogli szybko na nas trafić, czy bez problemu znaleźć.

Optymalizacja

Pozycjonowanie

Kampanie Social Media

Widoczna reklama

Bezpłatna pomoc

Informacje dodatkowe

Pozycjonowanie.

Kiedy tworzymy stronę internetowa sami jesteśmy skazani na optymalizację, którą proponuje nam wybrany system CMS. Jeżeli jednak korzystamy z profesjonalnych usług projektowania stron www mamy do wyboru standardy najpopularniejszych wyszukiwarek, miedzy innymi Google. Niezależnie od tego jakiej z nich użyjemy, wszystkie działają na tej samej zasadzie, po wpisaniu słowa czy frazy, wyszuka nam ona wszystkie strony internetowe, które spełniają dane kryteria.

Na czym polega

optymalizacja pod kątem pozycjonowa

Dobrej jakości treści są najważniejszym czynnikiem przy optymalizacji pod kątem SEO. Bardzo ważne jest, aby treści spełniały określone warunki, tak aby klienci spędzali na naszej stronie jak najwięcej czasu. Aby teksty zainteresowały czytelników powinny być między innymi:
unikalne treści - nie powinny być one skopiowane z innych stron internetowych, najlepiej by były napisane przez nas samych. Aby upewnić się, że są one oryginalne warto sprawdzić je na Copyscape.
obszerność- teksty powinny być długie i zawierać bogate słownictwo. Dzięki nim użytkownicy nie tylko będą mieli większą ilość informacji, ale również istnieje większe prawdopodobieństwo, że wyszukiwarka odnajdzie właśnie nasz tekst i przypisze im większą wartość.
podział tekstu- powinny być one odpowiednio podzielone. Warto jest zastosować nagłówki, tytuły i podtytuły. Wszystkie z nagłówków oznacza się listerami h. Na przykład h1, h2, h3.... , cyfry te tworzą hierarchię. Czyli h1 jest najwyższe, więc oznacza nagłówek tekstu, h2 oznacza już podtytuł i tak coraz niżej. Nagłówki koniecznie powinny zawierać słowa kluczowe, pozwoli to na odnalezienie teksu przez wyszukiwarkę.
słowa kluczowe - są bardzo istotne, jednak nie możemy przesadzić z ich ilością. Wykorzystajmy więc synonimy słów kluczowych czy wyrazy bliskoznaczne, dzięki temu teksty będą miały sens.
urozmaicenia- bardzo istotne jest stosowanie pogrubień, kursyw, punktowań oraz innych wyróżnień. Dodatkowym atutem jest dodanie do tekstu ilustracji czy grafiki.

1236

+

Wypitych kaw conajmniej

10

+

Współpracujących regularnie firm

27

+

Zrealizowanych projektów w 48h!

900

+

Zrealizowanej bezpłatnej pomocy technicznej

Ważne elementy pozycjonowania

Znaczniki tytułów.

Bardzo ważne jest odpowiednie dobranie znaczników tytułów stron. Zarówno tytuł jak i podtytuły ustalane są za pomocą tagu title. 

Sam tytuł jest bardzo istotny, ponieważ to na jego podstawie wyszukiwarka oceni tematykę naszej strony, a dodatkowo jest on wyświetlany w wynikach wyszukiwania. Dlatego też bardzo ważne jest, by w tytule znajdowało się słowo kluczowe. 

Najlepiej będzie jak znajdzie się w nim także miejscowość i nazwa firmy. Da nam to większą gwarancję, że szukający trafi właśnie na naszą stronę internetową. Bardzo istotne jest także, by był on unikalny i nie powtarzał się.

Meta description.

Opis jest on bowiem najważniejszy , ponieważ wyświetlany jest bezpośrednio pod tytułem. Jeśli zostanie on odpowiednio napisany, da nam to większe szanse na to, że szukający wybierze właśnie nową stronę. Dlatego też tekst ten powinien być oryginalny i interesujący. Takie znaczniki jak Description, Keywords, Title to znaczniki HTML, które opisującą robotom Google treści naszej strony. Tagi te posiadają takie rekomendacje, jak :

Keywords- posiada możliwość wpisu tylko słów kluczowych pojawiających się na naszej stronie
Description- opis strony, zawierający maksimum informacji, zachęcający do jego wyboru, dużo informacji o tym co zawiera nasza strona
Title- jest to tytuł strony bardzo istotny zarówno dla wyszukiwarki jak i użytkownika

Adres URL.

Stworzenie adresu URL jest bardzo ważne, ponieważ musi być on zrozumiały, prosty, a przede wszystkim informować szukającego o tematyce strony. Powinniśmy również zastosować kilka istotnych zasad:

wielkość liter- powinniśmy używać tylko małych liter
urządzenia mobilne- wskażmy strony dla urządzeń mobilnych
frazy- używajmy docelowych fraz w naszych adresach
słowa kluczowe- odpowiednio dobrany adres powinien je posiadać, dzięki temu użytkownicy będą wiedzieli o jakiej tematyce jest nasza strona
długość- adres powinien być możliwie jak najkrótszy, a zarazem zrozumiały

Grafika.

Jeśli nasza strona zawiera grafikę, to warto, by nie posiadały one przypadkowych nazw typu ciąg cyfr czy liczb np. 777.jpg lub jjjj.jpg, lecz by podpisywać je słowami kluczowymi na przykład optymalizacja-szydlowski.jpg.

Dzięki temu większa ilość użytkowników będzie wiedziała co konkretnie zawiera zdjęcie. Wybierając nazwę pod naszą ilustrację powinniśmy unikać polskich znaków i przecinków czy kropek, dobrym rozwiązaniem będzie postawienie myślnika.

Bardzo ważna jest także szybkość ładowania strony, jeśli będzie to trwało zbyt długo szukający zrezygnują i udadzą się do naszej konkurencji.

Szybkość ładowania naszej strony możemy sprawdzić między innymi pod adresem developers.google.com/speed/pagespeed/insights/. Narzędzie to dodatkowo zaznaczy dla nasz grafiki, które powinniśmy skompresować. W momencie gdy grafika z niewiadomego powodu nie chce się załadować, dobrym rozwiązaniem będzie alternatywny opis zawarty w kodzie html, czyli tak zwany ALT. Powinien on znaleźć się na każdej grafice znajdującej się na naszej stronie.

Optymaliacja

Pozycjonowanie

Kampanie social media

Widoczna reklama

Bezpłatna pomoc

Kładąc nacisk na optymalizację kodu

Zaawansowana optymalizacja

Skuteczne pozycjonowanie, to pamiętanie o linkowaniu między stronami. Link wewnętrzny jest to odnośnik na stronie, który odsyła do innej podstrony serwisu. Odpowiednie linkowanie poprawia użyteczność naszego serwisu, daje możliwość powrotu do poprzedniej sekcji. Dodatkowo buduje również powiązanie między słowami kluczowymi, a podstronami. Najczęściej stosowane jest linkowanie w formie menu, które zawiera wszystkie kategorie. 

Innym rozwiązaniem jest umieszczenie na stronie linków przekierowujących na strony z podtytułami. Aby sprawdzić optymalizację SEO dla naszej strony warto jest zdecydować się na wtyczki do programów i przeglądarek, które pomagają na zdiagnozowanie wszelkich problemów związanych z optymalizacją, a dodatkowo sugerują nam co należy poprawić. Dzięki takim narzędziom mamy również możliwość szybkiej poprawy błędów.

Zainteresowany?

Nie czekaj!